Wednesday 29 April 2015

Tiga hero hebat

Disebalik kekuatan saya,mereka bertiga lah yang memberi inspirasi. Mereka lah segalanya bagi saya. Ketika suka & duka. Ketika senang & susah. Ketika sihat & sakit. Mereka yang membuat saya sentiasa positive walaupun ketika diuji. Mereka yang membuat saya terus bangkit & terus melangkah ketika saya jatuh terhibur. Mereka yang menyapu airmata saya ketika saya menangis. Mereka yang membuat saya gagah ketika saya sakit. Mereka yang membuat saya terhibur ketika saya berduka. Mereka yang sentiasa mengingatkan saya tentang Allah s.w.t. Mereka yang menjadikan saya seorang wanita,isteri & ibu seperti saya sekarang.
Alhamdulillah kami saling melengkapi segala kekurangan & kelebihan antara satu sama lain. Saya bersyukur kerana dapat berbakti pada mereka diketika hayat mereka & saya masih ada. Sekurang2nya jika saya atau mereka pergi suatu hari nanti,saya telah tunaikan janji saya untuk menjaga mereka sebaik mungkin. Tapi saya harap usia kami dipanjangkan & andai  ditakdirkan tidak kesampaian,Mudah2an kami disatukan dalam liang yang sama. Saya sayang mereka sangat2.
#IbuAyahAbgAdik


No comments:


Designed by UMIESUEstudio 2014 : Ibu Aisy Rizqullah