Tuesday 16 December 2014

Kenangan terindah dalam perkahwinan kami

Hmmm... Teringat masa husband warded dulu..  Selepas operation dia tak boleh bangun,nak ke tandas pun tak boleh, jadi kena pakai mangkuk untuk buang air tapi dia tak nak sebab tak selesa. Aku bagi dia pilihan,guna pampers. Dia setuju tapi dia tanya habis nanti macamana nak cuci,aku cakap tak apa awak buat je dulu... Lepas dia siap,terus aku uruskan,aku bersihkan macam bersihkan baby poopoo... Dia malu,bila aku bersihkan dia macam tu... Dia menangis bila aku sanggup bersihkan dia buang air. Masa yang sama juga,aku tak sangka aku mampu buat macam tu... Sikit pun tak rasa apa2 masa tu... Aku cakap kat dia,'nanti kalau Syg sakit Abg pula jaga ye'.. Dia senyum & balas 'terima kasih Syg'... Kenangan paling indah dalam perkahwinan kami.. Terima kasih Allah..

2 comments:

Unknown said...

salam kak..tahniah atas kecekalan akak..menitis saya baca entri ni..salam perkenalan dr saya

Unknown said...

Wasalam.. Alhamdulillah.. Terima kasih :).. Salaam perkenalan


Designed by UMIESUEstudio 2014 : Ibu Aisy Rizqullah